Mar 3, 2018

My Final Sem Break


ASSALAMUALAIKUM

Yeah finally, I have an opportunity to update my blog since the last time I've even tried to. Masalahnya hanya satu, malas. HAHAH

So yeah, nampak tak aku pun ada peluang dan NAK untuk update blog bila cuti je. Hurm and sekarang masih bersisa satu hari lagi cuti sebelum start kelas. Sobsss. 

.
.
.

Untuk cuti sem kali ni, aku rasa panjang and masa aku tak terbuang macam sebelum-sebelum ni. Berbaloi lah jugak bila dapat buat lesen, pergi travel, hangout dengan kawan. Lepas ni dah busy, dengan FYP bagai. Takdelah masa lagi aku nak melagho-lagho. Tapi takpelah sem last dah pun. May Allah ease everything for us. Goodluck to all my friends. Selamat ber graduate on time. :) Marilahhh kitaaa focus on our final semester and hopefully we'll do the best till the end . Hwaiting!!

Oh ya, lepas ni aku attach link travel ke Thailand haritu. Hehe. Bai




No comments:

Post a Comment

Sudah baca sudilah comment, it's free okay no need to pay :D